Artykuł sponsorowany
Czym są i jakimi zaletami cechują się roll-upy?
Działania marketingowe zmierzające do pozyskania klientów mogą opierać się na wielu sposobach reklamy. Jednak największą skutecznością charakteryzuje się reklama wizualna. Ta forma promocji produktu, usługi lub firmy może być realizowana za pomocą różnych narzędzi, z których warto wymienić banery, gadżety reklamowe oraz roll-upy. Przyjrzyjmy się bliżej tym ostatnim i sprawdźmy, czym jest roll-up oraz dlaczego warto z niego korzystać?
Co to jest roll-up?
Roll-upem nazywamy konstrukcję przeznaczoną do prezentacji wizualnej. Każdy roll-up składa się z powierzchni reklamowej w postaci elastycznego materiału, na którym można wydrukować dowolny projekt. Materiał ten umieszczony jest w specjalnej kasecie wyposażonej w mechanizm rolujący. Kasetę natomiast montuje się na szczycie stojaka, którego wysokość to około 2 metry. Aby zaprezentować reklamę, wystarczy wysunąć materiał z kasety. Jak zatem widać konstrukcja roll-upa jest dość prosta i niezwykle mobilna, a przestrzeń reklamowa może mieć wymiary nawet 120 × 200 cm, co w zupełności wystarczy do przeprowadzenia większości działań marketingowych.
Roll-upy, które możemy zamówić w firmie Seepoint — producenta reklamy wizualnej, charakteryzują się wysoką jakością wykonania. Dotyczy to zwłaszcza elementów konstrukcyjnych, np. kasety, stojaka, mechanizmu rolującego i materiału wykorzystywanego do zadruku. Wspomniany zadruk wykonywany jest trwałymi technikami odpornymi na większość niekorzystnych warunków atmosferycznych. Dzięki temu roll-upy można wykorzystywać nie tylko w pomieszczeniach, ale także na wolnym powietrzu.
Dlaczego warto wykorzystywać roll-upy w reklamie?
Stosowanie roll-upów w działaniach reklamowych ma bardzo wiele zalet. Po pierwsze rozwiązanie to jest niezwykle mobilne, co pozwala w szybki sposób zmieniać lokalizację reklamy. Po drugie roll-upy są stosunkowo lekkie, co ułatwia ich transport samochodem, a nawet komunikacją zbiorową. Po trzecie roll-upy cechują się trwałością, a to umożliwia długi czas ich eksploatacji. Po czwarte profesjonalne roll-upy doskonale prezentują się na różnego rodzaju imprezach, np. targach czy wystawach.
Kolejną zaletą roll-upów, na którą warto zwrócić uwagę, jest ich ogromna uniwersalność. Nic zatem dziwnego, że rozwiązanie to wykorzystuje się nie tylko w branży reklamowej, ale również doskonale zdaje egzamin jako nośnik informacji podczas konferencji, szkoleń lub spotkań autorskich. Jeśli więc poszukujemy prostego, stosunkowo taniego, trwałego, komfortowego w użytkowaniu i mobilnego narzędzia, za pomocą którego można prezentować reklamy, a także inne dowolne treści, wówczas roll-up jest idealnym wyborem.